Etiquetes

dimecres, 11 de desembre del 2013

En un temps passat...






La meva àvia es diu Encarnación Sánchez Martínez, i te  63 anys.   Va néixer a un poble de Granada  anomenat la Pobla de don Fadrique.Va tenir una infància molt dura ja que quan era petita no hi havia ni la meitat de recursos econòmics que tenim actualment.Li he fet una entrevista on podrem descobrir com era la vida fa 60 anys. 




1.Els teus pares et van obligar a treballar ?

Si ,la meva mare em va treure del col·legi perquè el meu pare estava malalt, i hem va posar a cuidar a una senyora major amb 13 anys. Havia de- guanyar diners per ajudar ala meva família,perquè vivíem 9 persones a casa.




2.Com era el dia a dia ?



Era molt dur,estaves tot el dia treballant.Jo amb 13 anys vaig tindre que deixar el Col·legi i posar-me a treballar.




3.Com us divertíeu a la vostra època ? 

Jugant a la rajola a la corda, al pica paret i anaven a unes coves abandonades del meu poble. No teníem moltes coses amb les que divertir-nos però no ens avorríem.




4.Com era el govern de la teva època ?

No recordo res nomes recordo que estava Franco.




5.Tenies diners suficients per a menjar ?

No,erem set germans a casa ,solament teníem una barra de pa que ens durava tota la setmana.




6.Com era la moda de l’època ?

Gairebe tot el mon portava vestits fets per la seva mare o avia.Hi havia molt poca roba.




7.Quins mitjans de transport existien ?

Hi Havia un correu que sortia dues vegades per setmana.Per desplaçar-se usaven Rucs i cavalls.



8. Quins records tens de la teva infància ?

Mala molt mala perquè en la meva casa érem molts i el meu pare no treballava i estava malalt i teníem poca cosa per menjar, vam tindre que treballar tota la Meva família.














Aleix Galve






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada