Etiquetes

dimecres, 29 de gener del 2014

La publicitat creativa al carrer



La publicitat és una forma de comunicació comercial que intenta incrementar el consum de un producte o servici a través dels medis de comunicació i de tècniques de propaganda.
U dels principals objectius de la    publicitat és  persuadir els receptors que aquells productes són els millors.
La diferencia entre la publicitat i publicitat creativa és que la creativa es mes visual, crida mes la atenció. També a diferencia de la publicitat normal, la creativa estan en llocs quotidians que la gent ulitilza al dia a dia, com veieu a les imatges. S’utilitza molt el sentit del humor.


                                           Màrqueting
El màrqueting és la promoció de productes, especialment anunciant-se i marcant.
El és la planificació i execució de les activitats empresarials per posar a producció al mercat, amb l'objectiu d'obtenir els màxim de beneficis en cada moment.



                                                                  
                                                                      Adrián Gallo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada