Etiquetes

dimecres, 11 de maig del 2011

INTERCANVI A FRANÇA !

El dia 15 de març 14 alumnes de 4tA vam prendre un avió en direcció a Bellgarde (un petit poble del departament francès de L’Ain).

Iván Fuentes
Només arribar vam anar al col·legi on es trobaven els alumnes d’intercanvi i vam fer una visita guiada per el poble de Bellgarde. Finalment vam marxar a casa del nostre company.

-El següent dia (dimecres) vam fer classe pel matí. Les assignatures practicades com: educació física (escalada i judo), francés, visual i plàstica, anglès i fins i tot un examen de matemàtiques.

-Dijous: vam anar cap a Lyon en autocar, naltros i els alumnes d’intercanvi, vam fer un tomb i vam visitar el casc antic i seguit, varem dinar al centre comercial més gran d’Europa anomenat la Part Dieu.
 -El divendres vam anar a visitar el monestir Bourg amb un home que ens va fer una visita guiada  en Bresse (estil gòtic) estaba molt be conservat.
  -Darrerament dissabte i diumenge van ser dies de lliure elecció amb les famílies corresponents.Finalment el dilluns vam anar a visitar la fàbrica de formatge i la fàbrica de fusta.
Alguns van viatjar a Ginebra o van anar a esquiar…
-Per acabar vam anar a l’aeroport de Ginebra per tornar cap a Barcelona.